AUTODESK MAYA


Autodesk® Maya® yazılımı ile tüm 3D üretim hattınızı güçlendirin. Maya, sanatçılara vizyonlarını modelleme, animasyon, ışıklandırma ve VFX'de gerçekleştirmek için mümkün olan en iyi başlangıç noktasını sunar.

Kimler Maya Kullanır?

     İşletmeciler

  • Film
  • Oyunlar
  • Televizyon
  • Reklamlar, yayınlar ve grafik tasarımları    

     Sanatçılar

  • Profesyoneller
  • Merak edenler
  • Öğrenciler

Sanatçılar Neden Maya Kullanır?

Modern bir CG boru hattının çekirdeği

  • Entegre modelleme, animasyon, simülasyon ve işleme
  • Tek adımda veri alışverişi
  • Son derece genişletilebilir ve özelleştirilebilir

Çarpıcı simülasyonlar

  • Likit, akışkan, parçacık, kumaş, kürk, saç, sert-gövde ve yumuşak-vücut dinamikleri
  • Bifrost Procedural Effects Platform
  • XGen Arbitrary Primitive Generator
  • Maya Nucleus Birleşik Simülasyon Çerçevesi
  • AMD® Bullet Physics motoru

İnanılmaz karakterler

  • Son derece özelleştirilebilir donatma araçları
  • Şekil yaratıcısı
  • Etkileşimli çeki düzen verme
  • Gelişmiş kas deformasyonu
  • Geodesic Voxel bağlama
  • Autodesk® HumanIK®
  • Gres kalem

Hareket grafikleri

  • 3D model aracı
  • Vektörel grafikleri içe / dışa aktarma
  • MASH prosedürel animasyon araç seti
  • After Effects canlı bağlantı
  • Rigid Body Dynamics

3D editörlük

  • Kamera sıralayıcı

Performans

  • Parallel Maya
  • Çoklu kullanım
  • Algoritma ayarı
  • Hafıza yönetimi
  • GPU optimizasyonu
  • Sahne segmantasyonu
  • Pixar's OpenSubdiv kütüphanesini destekleme
  • Viewport 2.0
  • DirectX 11® gölgelendiricileri destekleme

Açık veri girişimi

  • Alembic önbellek biçimini okumak ve yazmak
  • Kareler, kısıtlamalar, animasyon katmanları ve Set Driven Keys ana destekleme
  • ATOM çevrimdışı dosya formatı
  • Sahne montaj araçları

Son derece özelleştirilebilir

  • Maya Embedded Language (MEL)
  • Python® komut dosyası
  • İyi belgelenmiş C ++ API
  • Qt Tasarımcısı
  • Pyside

Karakter Yaratma | Modelleme

  • Heykeltıraş takımları (Maya 2016)
  • Şekil yaratıcısı geliştirmeleri (Maya 2016)
  • Yeni UV iş akışları (Maya 2017 Güncelleme 3)

  • Animasyon performansı (Maya 2016)
  • Grafik & zaman editörü (Maya 2017)
  • Zaman kodu iyileştirmeleri (Maya 2018)

Karakter Yaratma | Etkileşimli Çeki Düzen Verme

Maya 2017

  • Yığılma; Çarpışan nesneler (Maya 2017 Güncelleme 3)

Hareket Grafikleri

Maya 2017 Uzantı 2

  • After Effects canlı bağlantı (Maya 2017 Güncelleme 3)
  • Rigid body dynamics (Maya 2018)

Görselleştirme

  • Render ayarları (Maya 2016)
  • Maya’da Arnold (Maya 2017)
  • Arnold 5 (Maya 2018)




Hemen Teklif Alın


 Biz Sizi Arayalım
Diğer Ürünler